→ФФ≡!!!PROSZĘ O SZYBKIE NAPISANIE WIERSZA!!!≡ФФ←
wiersz ma być o szkole, i jak ona uczy nas żyć.
pierwsze literylinijek muszą się kolejno zaczynać na:
J...
U...
T...
R...
O...
W...
Ś...
W...
I...
A...
T...

z góry dziękuję :)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T14:12:41+01:00
Jutro znowu wstanę
Ufnym i lekkim krokiem
Trafie na wesołe korytarze,
Rozkrzyczanych dusz i lęków.

Owieje mnie lekka odchłań wiedzy,
Wtule się w nią, niczym w matczyne ramiona,
Świat właśnie tu stoi przede mną otworem.

Witam znajomych ciepłym uśmiechem,
I nauczycieli miłym "dzień dobry".
A przecież zawsze tak narzekam.
Teraz niedoceniam, kiedyś tu wrócę.


Cholernie banalne i drętwe, ale nic innego nie wpadło mi do głowy.
2 3 2
2009-11-26T14:20:39+01:00
Jesienna słota za oknam panuje,
U nas w szkole smutne miny pokazuje,
Twoje oczy za okno spoglądają.
Razem" ostatnia minuta!" i wszyscy uciekają.
Oni jutro tutaj zawitają,
Wszak pomocy się domagają.
Świat i życia kolej- chcą by ich nauczać,
Wyrazy,słowa to wszystko się może przydać.
I ja chcę być bogaty w mysli mych poetów
A życie będzie barwniejsze- bez dramatów,
Teraz cisza, ławki do snu się układają...
2 2 2
2009-11-26T14:57:36+01:00
Jestem znowu w szkole
Ufam tu wszystkim
To jest moze banalne
Rade wiec wam dam
oprowadze również..

wasze książki
święcą wiedzą
Wasze zachowanie
Irytuje mnie co dnia
Ale jest nadzieja
to znaczy ja ja mam

Że przyjdzie taki dzien
Że spokoj zastane
I odpoczne


Nie no sorry monotonne ale to nie latwe

2 1 2