Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T14:04:51+01:00
16:00 - przybycie gości
16:15 - wszyscy siadają do stołu
16:20 - tort oraz prezenty
17:00 - wspólna gra np. W prawdę czy wyzwanie
17:30 - konkursy np. jak to smakuję?
18:00 - wspólne tańce albo rozmowa
19:00 - kolacja
19:30 - żegnanie się z gośćmi.
1 5 1
2009-11-26T14:11:12+01:00
16.00 - przybycie gości
16.05 - urodzinowy poczęstunek oraz tort
16.15 - rozpakowanie prezentów
16.20 - wspólne karaoke :)
17.00 - gra np. w państwa i miasta
17.30 - spacer
18.30 - oglądanie śmiesznych filmiki :)
18.45 - kolacja i pogaduchy
19.30 - wyjście gości
1 5 1