Odpowiedzi

2009-11-26T14:02:40+01:00
Prezenty,choinkę,spotkania z rodziną.
2009-11-26T14:03:30+01:00
Ja najbardziej z świątecznej atmosfery lubię, że cała rodzina jest razem. Wszyscy są dla siebie mili, wspólne przesiadywanie przy sole. Wspólne śpiewanie kolęd. Prezenty itd.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T15:50:01+01:00
Moim zdaniem ludzie podczas świątecznej atmosfery uwielbiają ;
- rodzinne ciepło i dobro
- prezenty oraz kolędy
- choinkę
- śnieg
- potrawy wigilijne
- przystrajanie domów
- składanie życzeń
- łamanie się opłatkiem
- wieczorną pasterkę
1 4 1