Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T14:15:47+01:00
Jest możliwe jeśli ciało powróci w punkt z którego zaczęło swoją drogę.
Np. Jeśli metro ruszyło ze stacji śródmieście i do niej wróciło wtedy przemieszczenie(r) wynosi 0km.
1 5 1
2009-11-26T14:16:21+01:00
Tak jest mozliwa taka sytuacja podam dziwny przyklad.np bąk(taka zabawka dla dzieci) gdy go wprawimy w ruch to zaczyna sie obkrecac ale nie przemieszcza sie poniewaz kreci sie caly czas w tym samym miejscu. jest w ruchu ale sie nie przemieszcza:)
1 5 1