Według księgi Guinnessa najdłużej żyjącą osobą na świecie była Francuzka Joanna Calment (czyt. Kalmą), która zmarła w roku 1997, przeżywszy 122 lata.
a) W którym roku urodziła się pani Calment?
b) W 1939 roku wybuchła II wojna światowa. Ile wówczas lat miał pan Calment?

3

Odpowiedzi

2009-11-26T14:14:32+01:00
A) 1997 - 122 = 1875 roku
b) 1939 - 1875 = 64 lata
4 5 4
  • Użytkownik Zadane
2009-11-26T14:14:43+01:00
A ) 1997-122 = 1875
b) 1939 - 1875 = 64
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T14:15:48+01:00
A)
1997-122=1875
Odp: Urodziła się w 1875r

b) 1939-1875=64
Odp: Gdy wybuchła II wojna światowa miała 64 lata

11 4 11