Odpowiedzi

2009-11-26T14:17:09+01:00
Niedołężny -,powietrzny, Potężny
tęgi -felgi
owsiki -kitki, nitki
spać -chlać,wstać
noc -moc
poducha -sucha ucha ducha
noga -boga
zielony - wolny
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T14:17:59+01:00
Niedołężny - mężny.
tęgi - obcęgi, niedołęgi, wstęgi.
owsiki - koniki ; pp (nie wiem)
spać - dać, prać
noc - koc, moc.
poducha - klucha, mucha, bucha.
noga - podłoga, toga, roga.
zielony - ochrzczony, strapiony.

;)) pozdr. !
1 5 1
2009-11-26T14:48:11+01:00
1.-męrzny-tęrzny-
2.-giętki-miętki-cienki
3.-dropsiki-kruliki-kaktusiki
4.-lac-gęgac-stekac
5.-koc-niemoc-przemoc
6.-pucha-chucha-dmucha
7.-laboga-trwoga-Boga
8.-morony-Machony-
1 2 1