Odpowiedzi

2009-11-26T14:21:49+01:00
-"przyjdź królestwo Twoje"
-"Chleba naszego daj nam dzisiaj"
-"odpusc nam winy"
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T14:48:22+01:00
- Chleba naszego powszedniego daj nam dzisiaj
- Odpuść nam nasze winy
- Nie wódź nas na pokuszenie
- Przyjdź Królestwo Twoje
- Nas zbaw ode złego
4 4 4
2009-11-26T19:55:45+01:00
Prosimy o przyjście królestwa Bożego i by była nasza wola.
Prosimy o chleb nasz powszechny
O odpuszczenie naszych win.
I o zbawienie ode złego.
4 4 4