Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T14:23:11+01:00
1) być w swoim żywiole
2)pogrążyć się w myśli ponure
3) rzucić coś na szalę
4)Mowa jest srebrem, milczenie złotem
5) Coś wisi w powietrzu
1 5 1
2009-11-26T14:25:02+01:00
1) być w swoim żywiole
2) pogrążać się w ponurych myślach
3) rzucić coś na szalę
4) mowa jest srebrem milczenie złotem
5) coś wisi w powietrz
1 5 1
2009-11-26T14:31:17+01:00
1)być w swoim żywiole
2)pogrążać się w ponure myśli
3)rzucić coś na szale
4)mowa jest srebrem a milczenie złotem
5)wisi coś w powietrzu
1 4 1