Odpowiedzi

2009-11-26T15:47:37+01:00
A) 12
b) żółty, czerwony, niebieski
c) dział zastosowań komputerów obejmujący tworzenie przy pomocy odpowiedniego oprogramowania rysunków, projektów architektonicznych, reklam, prezentacji multimedialnych, pracy twórczej artystów grafików a także fotografików i filmowców. Dwa podstawowe sposoby przygotowywania grafiki komputerowej to grafika rastrowa i grafika wektorowa.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T15:55:51+01:00
1. W całej palecie jest 12 kolorów : 3 drugiego poziomu, 6 trzeciego poziomu i 3 podstawowe.
2. Są trzy kolory podstawowe : czerwony, niebieski i żółty.
3. Grafika - dział sztuk plastycznych. Obejmuje techniki pozwalające na powielanie rysunku na papierze lub tkaninie z uprzednio przygotowanej formy. Rozróżniamy 2 rodzaje grafik :
- grafikę artystyczną zwaną też warsztatową,
- grafikę użytkową zwaną też stosowaną.
2009-11-26T16:46:00+01:00
A) 12
b) niebieski, czerwony i żółty
c) dział zastosowań komputerów obejmujący tworzenie przy pomocy odpowiedniego oprogramowania rysunków, projektów architektonicznych, reklam, prezentacji multimedialnych, pracy twórczej artystów grafików a także fotografików i filmowców. Dwa podstawowe sposoby przygotowywania grafiki komputerowej to grafika rastrowa i grafika wektorowa.