Odpowiedzi

2009-11-26T14:31:40+01:00
To znaczy iz bOg stworzyl nas na swoj wzor. Jestesmy jego dzielami i nie dane jest czlowiekowi polepszac swoj wyglad. Bog jest z nas dumny i nie patrzy na to czy mamy duzy nos czyn male oczy. Cieszy sie,ze wg jestesmy.

PomOglam? Oby :*:)
1 1 1
2009-11-26T14:31:51+01:00
Człowiek jest wszechmocny, góruje nad wszystkimi istotami żywymi. tworzy rózne dzieła. potezniejszy od niego jest tylko bóg. Bóg stworzył człowieka na swoje podobieństwo dlatego uważa się iż człowiek jest największym jego dziełem.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T14:32:36+01:00
Człowiek jest niewątpliwie dziełem Boga, gdyż został przez niego stworzony na jego wzór i podobieństwo. Nie oznacza to, że człowiek jest w pełni zależny od Boga, gdyż został obdażony wolną wolą, ale zobowiązuje to człowieka do niejakiego posłuszeństwa względem Boga.
1 1 1