Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T14:31:13+01:00
Zgodnie z wymogami trzech jedności klasycznych akcja Antygony rozgrywa się w ciągu 24 godzin przed pałacem królewskim w Tebach.
10 4 10
2009-11-26T14:31:07+01:00
Czas trwania akcji 24 H
miejsce akcji:przed palacem królewskim w Tebach
8 4 8
2009-11-26T14:32:33+01:00
Akcja rozgrywa się w ciągu 24 godzin przed pałacem królewskim w Tebach.
7 4 7