Wstaw brakujące cyfry podanej liczby a , jeśli(odpowiedz uzasadnij):

1) a = 1_4575 i liczba a jest podzielna przez 9


2) a =2378308_ i jest liczbą nieparzystą podzielna przez 5


3) a -452897654_56 i liczba a jest podzielna przez 8

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T14:41:10+01:00
1. 5 bo suma cyfr dzieli sie przez 9
2. 5 bo jest to cyfra nieparzysta a gdyby postawic 0 ty bylaby to liczba parzysta
3. mozesz wpisac co chcesz np. 2, bo na koncu jest 56, a dzieli sie ona przez 8
1 5 1
2009-11-26T14:42:31+01:00
A = 154575 (dodaj wszystie liczby a nastepnie podziel przez 9)
b = 23783085 (Osatnia liczba musi miec o lub 5)
c =sorry ale tej cechy podzielnosci nie mialam w zeszlym roku
1 4 1
2009-11-26T14:44:31+01:00
1) 154575
2) 23783085
3) -452897654256
1 5 1