Odpowiedzi

2009-11-26T14:40:58+01:00
Patriotyzm jest dla mnie bardzo ważną rzeczą. Jestem patriotą, ponieważ kocham swój kraj i go szanuję. Na swoich fotografiach ukazuję piękno polskich miast i wsi.
2009-11-26T14:41:01+01:00
Patriotyzm to postawa szacunku, umiłowania i oddania własnej ojczyźnie oraz chęć ponoszenia za nią ofiar. W codziennym życiu,aby być patriotą należy nie niszczyć mienia miasta,wsi, nie karczować drzew,nie niszczyć bloków.Coś w tym stylu ;p
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T14:43:31+01:00
Być patriotą oznacza, kiedy kupujesz polskie produkty, szanujesz godło i hymn, znasz polski język , bierzesz udział w wyborach. Troszczysz się o Ojczyznę, ale także o żyjących tam ludzi bo przecież naród tworzą przede wszystkim mieszkańcy.