Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-26T14:50:20+01:00
Wyjmij samochód z pudełka.
Rozłóż części.
Złóż podstawę oraz koła wciskając je w miejsce wystających pręcików.
Przymocuj szyby jak na rysunku A.
Umiesć na podstawie środek auta jak na rysunku B.
Załóż górną podstawę.
Gotowe !
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T14:53:37+01:00
1.Połacz koła z drucikiem.
2.Weś połowki samochodu i złuż je.
3.Dołącz koła z samochodem.
4.Zamieśc odpowiednio naklejki.
5.Gdy złorzyłeś juz samochodzik morzesz się nim bawic.