Odpowiedzi

2009-11-26T14:53:02+01:00
X - cena książki
y - cena zeszytu

2x+3y = 22,1
{x=5y
10y+3y=22,1
{x=5y
13y=22,1 /:13
{x=5y
y=1,7
{x=5*1,7
y=1,7
{x=8,5

odp.Cena jednego zeszytu to 1,7zł, a cena książki to 8,5zł.
2009-11-26T14:53:17+01:00
1 książka - cena 5 zeszytów
2 książki - cena 10 zeszytów

2 książki + 3 zeszyty = 20 zeszyty + 3 zeszyty = 23

CENA ZESZYTU:
22,1 : 23 = 0.96 gr.

CENA KSIĄŻKI:
0.96*5 = 4.80 zł.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T14:52:54+01:00
X - cena książki
y - cena zeszytu

2 x + 3 y = 22,10 zł
x = 5 y

2 * 5 y + 3 y = 22,10 zł
x = 5 y

13 y = 22,10 zł
x = 5 y

y = 1,70 zł
x = 5 * 1,70 zł

y = 1,70 zł
x = 8,50 zł

Pozdro))