Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T15:09:44+01:00
Humor angielski jest to specyficzna forma humoru dominująca w Wielkiej Brytanii. Humor ten opiera się na sarkaźmie, ironni a także na nieprzewidywalności nawet z ośmieszeniem. Humor ten bardzo często dotyczy sytuacji politycznej jaka panuje w kraju.

2 4 2
2009-11-26T15:39:37+01:00
Moim zdaniem gdy ktos ma humor angielski to znaczy że śmieje cię z byle czego i jest sucharski
2 1 2