Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T14:54:45+01:00
Piosenka jest bardzo ważna w życiu każdego. Wywiera duży wpływ na naszej psychice. Podczas wojny wiele ludzi okazywało swój patriotyz i miłość do ojczyzny poprzez wykonywanie zakazanych przez okupanta piosenek. Dzięki temu czuli się lepiej. Piosenka często ;poprawia nam również humor. Może rozweselic ale równiez skłonić do refleksji, przemysleń. Uwazam, iz piosenka ma bardzo znaczacy wpływ na każdego człowieka.
2009-11-26T14:56:13+01:00
Piosenka jest czymś miłym dla ucha, przy czym zapominamy o problemach a świat nabiera kolorów.