N:What will you do next Tuesday.
L:I don't know. I expect I will be free, why?
N:Well, the St Ives surf club will do a display.
L:Do you go to it?
N:Yes, if I'm not working. Do you fancy corning?
L:Mayle. Where will they have it?
N:On Portmeor Beach. I hope the Australian surfing team will be there.
L:Why?
N:I met one of them yesterday. I was tell you about him later.

2

Odpowiedzi

2009-11-26T14:57:11+01:00
N: Co robisz w nastepny wtorek?
L: Nie wiem. Mysle ze bede wolny, a co?
N: Cóż, klub surfowania St Ives zrobi wyświetlacza.
L: Czy iść do niego?
N: Tak, jeśli nie pracuję. Czy mają Państwo ochotę Corning?
L: Mayle. Jeżeli będą mieli go?
N: Na Portmeor Beach. Mam nadzieję, że bedzie australijska druzyna surferow.
L: czemu?
N: Spotkałem jednego z nich wczoraj. Byłem powiedzieć o nim później.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T14:57:18+01:00
N: Co bedziesz robił w nastepny wtorek?
L: Nie wiem, oczekuje, ze bedzie wolny, a co?
N: Wiec, klub surfingowy St Ives bedzie robil pokaz.
L: Idziesz na to?
N: Tak, jesli nie bede pracował, wyobrazasz sobie (hm nie wiem co to corning ma znaczyc, corn to zboze..)
L: Mayle? chyba maybe.. wtedy to znaczy: Moze. Gdzie to będzie?
N: na plazy Portmeor. Mam nadzieje, ze australijscy surferzy tam beda.
L: Czemu?
N: Spotkałem jednego z nich wczoraj. Powiedziałem ci o nim później. (chyba powinno być:powiem ci o nim pozniej. A wtedy : I will tell you about him later)