Odpowiedzi

2009-11-26T14:54:59+01:00
A) 180/1980 = 15/x
180x=15*1980
x=165
b)
180/x = 15/70
15x=70*180
x=840
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T14:56:49+01:00
A)
180-15
1980-x

x=1980*15/180
x=29700/180
x=165
ODP: Aby zapakować 1980 butelek potrzeba 165 skrzynek.

b)
180-15
x-70

x=180*70/15
x=12600/15
x=840
ODP: Potrzeba 840 butelek.
2 5 2
2009-11-26T15:00:38+01:00
A)180 *11 = 1980 11*15 =165 skrzynek
Odp.165 skrzynek
b)1 skrzynka= 12 butelek
70*12=840
Odp. 840 butelek
1 4 1