4. Przyjmijmy , że średnia prędkość nurtu Wisły wynosi 3,2 km na godz. Przypuśćmy , że łódeczka z kory rzucona do Wisły w Krakowie dopłynęła bez przeszkód do Warszawy. Ile dni płynęła, jeśli długość Wisły na tym odcinku wynosi około 400 km ?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T14:57:13+01:00
400km : 3,2km/h= 125h
125h= 5,2 = ponad 5 dni

Odp: łódeczka płynęła ponad 5 dni
12 4 12
2009-11-26T14:58:02+01:00
400*3.2 = 1280 h.
1280h : 24 = 53 dni i 8 h
2009-11-26T15:00:12+01:00
400km:3,2km/h=125h

125h:24=5,1 w przyblizeniu

Odp.Łodka płynela 5,1 dnia