Odpowiedzi

2009-11-26T15:06:40+01:00
Drogi Święty Mikołaju!
Bardzo dziękuję za prezent z zeszłego roku.
W tym roku proszę o kosmetyczkę, jeden tusz do długopisu ścieralnego, aniołka oraz słodycze.
Serdecznie pozdrawiam
Katarzyna K.
2009-11-26T15:06:57+01:00
Drogi Święty Mikołaju!

Bardzo dziękuje za prezent z zeszłego roku.
W tym roku proszę o grę komputerową.
Chciałbym dostać również czołg na pilot.
Pozdrawiam serdecznie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T15:10:23+01:00
26 XI 2009
Droga babciu,
Chcę Cię powiadomić, że jestem już zdrowa, dobrze się czuję i chodzę do szkoły. Ostatnio dostałam dużo dobrych ocen! Byłam też z moją klasą na wycieczce do zoo. Bardzo mi się podobało i jak do nas przyjedziesz, to musimy tam pójść! Już nie mogę się doczekać twojego przyjazdu!
Pozdrowienia
Twoja wnuczka, (twoje imię)
2 5 2