Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T15:07:33+01:00
(-17,2)+(-23,3)+13,1+(-42,4)= -40,5-29,3 = -69,8
(-2,81)+(-3,2)+(-1,9)+6+1,9= -7,91+7,9 = -0,01
2009-11-26T15:09:44+01:00
(-17,2)+(-23,3)+13,1+(-42,4)=-17,2 -23,3 +13,1 -42,4 = -69,8

(-2,81)+(-3,2)+(-1,9)+6+1,9= -2,81 - 3,2 -1,9 + 6 +1,9= -0,01



Chyba Dobrze;]
2009-11-26T15:13:57+01:00
(-17,2)+(-23,3)+13,1+(-42,4)
=-17,2-23,3+13,1-42,4=
=-40,5-29,3=-69,8
(-2,81)+(-3,2)+(-1,9)+6+1,9=
=-2,81-3,2-1,9+6+1,9=
=-7,91+7,90=-0,01