Odpowiedzi

2009-11-26T15:22:39+01:00
Dobra spróbuję ale nie obiecuję, że będzie rewelacyjnie okej? =D
imienia pozmyślam jakby co ;p

Droga Natalio !
Na początku tego e-maila chciałabym Cię pozdrowić i i zapytać jak tam twoje samopoczucie? Mam nadzieję, że dobrze.
Wcześniej, nie miałam czasu byłam zabiegana i w ogóle dużo się działo, ale muszę ci coś powiedzieć. Przeprowadziłam się na wieś. Oczywiście ja nie chciałam, ale moi rodzice tak z dnia na dzień mi to powiedzieli i nie miałam nic do gadania. Naprawdę mam nadzieję, że się na mnie nie obrazisz za to. To nie moja wina, tylko rodziców. Jest mi żal, że nawet nie mogłam się z Tobą pożegnać. Zaczyna mi się tutaj podobać. Tylko nie jest tak fajnie, jak w mieście z Tobą Natalio. Myślę, że poznam tutaj nowych rówieśników, ale o Tobie nie zapomnę. Chciałabym Cię zaprosić do mojego nowego domu. Mój adres to: ul. Weronicza 19m35 19-325 Straduny.
Mam nadzieję, ze wpadniesz. Czekam na odpowiedź. Pozdrawiam serdecznie. Twoja przyjaciółka Weronika !

P.S. Pozdrów wszystkich z Warszawy i szybko odpisz :)



Oczywiście wiesz, dane sobie pozmieniaj jak chcesz =]].
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T15:49:33+01:00
Hey Agata!
How are you feeling? Everything is ok? I hope u r fine
I'm good even very good because i have a new big house! On the village it's fantastic! I like the most big balcony and a beautiful view on green field. Finally i left dirty city and i can smell frech air. U must necessary see my new home please come to me i asked my mom she told me you can come to me. You will impressed when you will see my bedroom. It's fantastic.
Kisses and huges :)
bye bye
.....