Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T15:15:24+01:00
1.Wnioski po wykonaniu przysiadów nasz puls wzrasta czyli wzieksza sie bicie serca
2. Np. po biegu serce zaczyne szybciej bić ponieważ musi przetransportowac wiecej krwi.
7 1 7
2009-11-26T15:17:35+01:00
1 Tętno się zwiększyło ponieważ pod wpływem wysiłku krew płynie szybciej przez co serce szybciej bije.
2.Podczas pisania kartkówki, wysiłku fizycznego,psychicznego. Dzieje się tak ponieważ krew zaczyna szybciej krążyć i serce szybciej bije chcąc sprostać z produkowaną krwią.
8 2 8
2009-11-26T15:21:10+01:00
Np.twoje tetno wynosi :17
a po wykonaniu 10 przysiadów:20

WNIOSKEK:
NAsze serce bije szybciej ponieważ jest wysiłek fizyczny, podwyższona temperatura ciała .


(mi sie wydaje że to jest dpbrze.);)
10 2 10