Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T15:15:07+01:00
Cztery ćwierć nuty, jedna pauza polnutowa i cztery osemki, 8 ósemek, cwiercnuta i pólnuta, 2 pauzy polnutowe itp.
2009-11-26T15:42:52+01:00
4 ćwierć nuty
1 pauza półnutowa
4 ósemki
ćwiercnuta
2 półnuty
1 pauza półnutowa
6 ósemek
I tak dalej : )
2009-11-26T16:05:44+01:00
2 ćwierćnuty 4 ósemki | cała nuta | półnuta i 2 ćwierćnuty | 4 ósemki 2 szesnastki i pauza ćweirćnutowa|