Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T15:15:46+01:00
Anmelden - zarejestruj się
anmieten - wynajem
Versuch - próba
erfolgreich - pomyślnie
Geschaftskonto -
Schliesslich - wreszcie
deshalb - zatem
Wirte - gospodarze
dabei - podczas gdy
Gegend - powierzchnia
Kunstler - artysta
2009-11-26T15:21:16+01:00
Anmelden-zgłaszać, meldować

A w tym nie ma być przypadkiem "anbieten" ? :) : oferować, proponować.

Versuch : próba, doświadczenie

erfolgreich ; owocny, skuteczny

Geschaftskonto ; tego niestety nie wiem :(

Schliesslich ; wreszcie, w końcu

deshalb ; mam małe mieszkanie, dlatego chcę się przeprowadzić

Wirte ; gospodarz

dabei ; obok, przy tym

Gegend ; okolica

Kunstler ; artysta