Odpowiedzi

2009-11-26T15:17:10+01:00
Nie wiem czy zgodzisz się z moja opinia ale ja te słowa rozumim tak, że Bóg gdy zamyka drzwi to nie odcina się całkowicie od ludzi i dlatego otwiera okno
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T15:18:21+01:00
Moim zdaniem ks Twardowski chciał przez to powiedzieć, że nie ma sytuacji bez wyjścia. Wystarczy dobrze ,,przyjrzeć" się danej sytuacji aby znaleźć dobre rozwiązanie. Musimy pamiętać, ze decyzja zależy od nas. Możemy podjąć ją w spokoju i nikt nie ma prawa nam jej narzucać. Ludzie często używają zwrotu ,, Z tej sytuacji nie ma wyjścia" jednak kiedy przy odrobinie pomocy przyjaciół rodziny lub osoby trzeciej z łatwością rozwiązują swój problem, zastanawiają się dlaczego sami nie potrafili dostrzec takiego łatwego rozwiązania.Uważam, że ludzie powinni sobie pomagać ale się nie narzucać i pozwolić podjąć odpowiednią decyzję. Możemy narzucać swoje argumenty, jednakże musimy pamiętać, że ostateczna decyzja należy do osoby której pomagamy.Każdy z nas ma swoje, życie i prowadzi je według własnych zasad i wyznań. Dzięki czemu może poznać triumf i porażkę. Nawet jeśli więc podejmiemy niewłaściwą decyzję, dużo się nauczymy i następnym razem podejmiemy tę właściwą. Dzięki temu, nauczymy się przyjmować porażki ale i podejmować odpowiednie decyzje. Z czasem niepowodzeń będzie coraz mniej a odpowiednich ,,wyjść" z sytuacji coraz więcej. Nie znaczy to jednak, ze nigdy się nie pomylimy ponieważ nikt nie jest nieomylny.
2 4 2