Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T15:15:01+01:00
Mały Książe jest tytułowym bohaterem książki Antoine de Saint-Exupry. Ten niewysoki blondyn o kręconych włosach i sympatycznym wyrazie twarzy był skromną osobą, która mieszkała na niewielkiej planetoidzie B-612.

Kochał swoją jedyną różę na swojej planecie, którą uważał z najlepszą przyjaciółkę. Był jej wierny i wyrozumiały ponieważ, wykonywał wszystko o co prosiła. Chłopak był sympatyczny i miły. Bohater był estetą, ponieważ dostrzegał piękno wielu zjawisk, roślin i zwierząt. Bezgranicznie wierzył innym co mogło się zakończyć ukąszeniem przez żmiję. Książe był także śmiały ponieważ rozmawiał z tyloma nieznajomymi osobami. Zadawał wiele pytań ale sam nie odpowiadał. Był on pozytywnie nastawiony do wszystkich rzeczy, które robił. Zaprzyjaźnił się z lisem, który nauczył Małego Księcia kochać.

Mały Książe był postacią miłą o wielu dobrych cechach, którą bardzo cenię i podziwiam.
2009-11-26T15:17:32+01:00
Mały Książe jest tytułowym bohaterem książki Antoine de Saint-Exupry. Ten niewysoki blondyn o kręconych włosach i sympatycznym wyrazie twarzy był skromną osobą, która mieszkała na niewielkiej planetoidzie B-612.

Kochał swoją jedyną różę na swojej planecie, którą uważał z najlepszą przyjaciółkę. Był jej wierny i wyrozumiały ponieważ, wykonywał wszystko o co prosiła. Chłopak był sympatyczny i miły. Bohater był estetą, ponieważ dostrzegał piękno wielu zjawisk, roślin i zwierząt. Bezgranicznie wierzył innym co mogło się zakończyć ukąszeniem przez żmiję. Książe był także śmiały ponieważ rozmawiał z tyloma nieznajomymi osobami. Zadawał wiele pytań ale sam nie odpowiadał. Był on pozytywnie nastawiony do wszystkich rzeczy, które robił. Zaprzyjaźnił się z lisem, który nauczył Małego Księcia kochać.

Mały Książe był postacią miłą o wielu dobrych cechach, którą bardzo cenię i podziwiam.