Odpowiedzi

2009-11-26T15:18:40+01:00
1. Zawsze moze być lepiej
2.Mysli pozywnie
3.Porozmawiaj z kimś zaufanym
4. Zrób to co lubisz ;)

Niw mam dalej pomyslow mysle ze sie przyda choc troszeczkę;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T15:23:57+01:00
1. Nie trać nadziei, ponieważ jeszcze wszystko w życiu może się zdarzyć.
2. Nie trać nadziei, gdyż masz wokół siebie przyjaciół.
3. Nie trać nadziei, lecz uwierz w swoje możliwości.
4. Nie trać nadziei, ponieważ masz szansę naprawić swoje błędy.
5. Nie trać nadziei, tylko zastanów się, co możesz poprawić w swoim życiu.
6. Nie trać nadziei, pomyśl o lepszym jutrze.
7. Nie trać nadziei, szczęście samo Cie znajdzie.
8. Nie trać nadziei, kiedy życie stawia poprzeczki.
9. Nie trać nadziei, każdemu człowiekowi przydarzają się przykrości.
10.Miej nadzieję, ponieważ należy wierzyć w siebie.
11. Nadzieję tracą tylko Ci słabi i opuszczeni.
12. Nie trać nadziei, masz bliską Ci osobę która darzy Cię uczuciem.
13. Nie trać nadziei, staraj się być sobą a osiągniesz wymarzony cel.
14. Nie trać nadziei, ale nastaw się na to, że jeszcze wiele przykrości przed Tobą.

Powybierasz sobie te które Ci pasują. ;)