Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T15:23:13+01:00
Trudny spr- r. meski
smaczny kotlet - r . męski
wysocy piosenkarze- r. męski
zdolne dzieci - r. nijaki
zdolni chłopcy- r. meski
biała ściana- r. żenśki
duże ucho- r. nijaki
niebieskie sukienki- r. żeński
mali kucharze- r meskki
łatwe przymiotniki r meski
3 2 3
2009-11-26T16:31:31+01:00
1. meski
2. męski
3. r. męski
4. r. nijaki
5. r. meski
6. r. żenśki
7. r. nijaki
8. r. żeński
9. r meskki
10. r meski
2009-11-26T21:09:37+01:00
Trudny sprawdzian - rodzaj męski
smaczny kotlet - rodzaj męski
wysocy piosenkarze- rodzaj męski
zdolne dzieci - rodzaj nijaki
zdolni chłopcy- rodzaj męski
biała ściana- rodzaj żeński
duże ucho- rodzaj nijaki
niebieskie sukienki- rodzaj żeński
mali kucharze- rodzaj męski
łatwe przymiotniki- rodzaj męski