Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T15:26:21+01:00
( x *7 +2) + ( 5 +x) = 323
8x +7 = 323 / - 7
8x= 316 / : 8
x = 39 .5
2009-11-26T15:26:26+01:00
Dwuzłotówki- 7x
pięciozłotówki-x
razem- 323zł

8x=323
x=40,375

dwuzłotówki 7*40=280

a dalej to ja nie wiem :(
2009-11-26T15:35:41+01:00
X- ilość pięciozłotówek
5x- wartość pięciozłotówek
7x- ilość dwuzłotówek
7×2x- wartość dwuzłotówek

5x+7×2x=323
19x=323
x=17

7×17=119
Odp. Apolonia miała 17 pięciozłotówek i 119 dwuzłotówek ;)