Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T15:25:29+01:00
Droga Małgorzato Linde (DATA)

Przepraszam za moje zachowanie.Za to ,że upiłam pani córkę.Więcej tego nie zrobię i proszę żeby jej nie karać.I chciałabym się z nią bawić.
8 2 8
2009-11-26T15:29:07+01:00
Droga Pani Małgorzato,
chciałabym serdecznie przeprosic za moje nietaktowne zachowanie. Wiem, ze zachowalam sie bezczelnie i karygodnie. Ta sytuacja byla spowodowana tym, ze za bardzo przejmuje sie tym co mowia na moj tamat inni. Mam nadzieje, ze przyjmie Pani moje przeprosiny.
Ania Shirley



wydaje mi sie ze to chodzilo o to jak pani malgorzata powiedziala ze jej wlosy wygladaja jak marchewki;) mam nadzieje ze sie przyda
7 4 7