1 cal ma 2,54 cm, a jedna stopa to 12 cali. Ile cm kwadratowych ma cal kwadratowy, a ile stopa kwadratowa ?


1 mila to 1760 jardów, 1 akr to 4840 jardów kwadratowych, jedna mila kwadratowa, ile to jardów kwadratowych, a ile akrów?

Proszę zapisać wszystkie obliczenia i odpowiedzi ?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T15:27:03+01:00
1 cal = 2,54 cm
1 stopa = 12 cali

1cal² = 2,54cm²
1 stopa² = 12*2,54 cm²
1 stopa² = 30,48cm²

1 mila = 1760 jardow
1 akr = 4840 jardow²

1 mila² = 1760 jardow²
1 akr² = (4840/1760)akrow²
1 akr² = 2,75akrow²
3 4 3
2009-11-26T20:39:58+01:00
Cal = 2,54 cm
stopa = 12 cali
1cal² = 2,54cm²
1 stopa² = 12*2,54 cm²
1 stopa² = 30,48cm²
mila = 1760 jardow
1 akr = 4840 jardow²
1 mila² = 1760 jardow²
1 akr² = (4840/1760)akrow²
1 akr² = 2,75akrow²
1 4 1