Odpowiedzi

2009-11-26T15:38:33+01:00
Dane:
F=30N
S=450cm²=0,045

Szukane
p=F/S

p=30/0,045=666,(6)≈666,67 Pa

2009-11-26T15:42:15+01:00
Dane:
F= 30N
S=450 cm ²=0,045 m²
Szukane:
p=?
Rozwiązanie:

P= F/S [Pa]
P= 30/0,045
P≈600[Pa] dokladnie to:666,66667 Pa

Odp. Ciało wywiera ciśnienie o wartości 600 Pa
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T15:45:38+01:00
Dane:
F = 30 N
S = 450 cm2 = 0,045 m2
p = F/S
p = 30 N : 0,045 m2 = 666,(6) ≈ 666,7 Pa

odp. Ciało wywiera ciśnienie o wartości ok. 666,7 Pa

Mam nadzieję, że pomogłam ;]
1 5 1