Odpowiedzi

2009-11-26T15:26:59+01:00
60-100%
6 -10%
48 - 80%

60+48=108 108:50%= 54

60+48+54=162
162:3= 54
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T15:37:49+01:00
I liczba=60
II liczba=80% z 60 =80/100*60=48
III liczba=50% (I liczba + II liczba)=50%z(60+48)=50% z 108=54

I liczba =60
II liczba =48
III liczba =54
Śr. arytmetyczna =54


Śr. arytmetyczna
(I liczba+ II liczba+ III liczba)/3=(60+48+54)/3=162/3=54