ZAD 1
1. warstwa światłoczulna oka (9 liter)
2. część twardówki (7 liter)
3. miejsce przetwarzania fali dzwiękowej na impulsy nerwowe (6 liter)
4. komórki odbierające bodźce (9 liter)
5. otwory nosowe (7 liter)
6. miejsce położenia gałki ocznej (7 liter)
7. przewód słuchowy zamyka błona... (9 liter)
ZAD 2
wyjaśnij dlaczego łatwiej rozpoznasz zapach biorąc głęboki wdech

2

Odpowiedzi

2009-11-26T16:22:06+01:00
1.siatkówka
2.rogówka
3. ?
4.receptory
5.nozdrza
6.oczodół
7.bębenkowa

nie jestem pewna czy dobrze, ale mam nadzieję że pomogłam ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T17:20:08+01:00
1. Siatkówka
2. Rogówka
3. Neuron
4. Receptory
5. Nozdrza
6. Oczodół
7. Bębenkowa

A jeśli chodzi o ten głęboki wdech to zdaje mi się, że wtedy zapach dociera do płuc i lepiej go czujemy. Płynie przez płuca i układ oddechowy. Gdy bierzemy krótki wdech powietrze i zapach nie dadzą rady dopłynąć do płuc.