Odpowiedzi

2009-11-26T15:32:39+01:00
Oczywiście że tak.!
Coraz wiecej osób zamiast czytac ksiązki woli obejrzec film tej ksiązce.
wiele rzeczy dowiadujemy sie równierz za pośrednictwem komputera.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T16:06:25+01:00
Aktualnie ludzie niezbyt lubią czytać książki dlatego iż są komputery mp3 ipod i takie tam nowinki technologiczne.Zamiast przeczytać książkę wolą chodzić do kina lecz napisanych jest wiele rewelacyjnych książek np.Zmierzch wszystkie cztery części wierni fanie je przeczytają .Kolejnym argumentem jest to że ludzie i tak będą musieli je czytać a nawet streszczenia bo jak nie będą czytać książek czy gazet to zaniknie w nich umiejętność czytania nie będą umieli czytać!!! Dlatego warto czytać gdyż w życiu codziennym.