Odpowiedzi

2009-11-26T15:33:42+01:00
Być człowiekiem to znaczy ponosić odpowiedzialność za swe czyny.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T15:35:17+01:00
Być człowiekiem to znaczy kochać i być kochanym.

Iść do przodu, w stronę słońca, podziwiać gwiazdy, czyli po prostu być człowiekiem.

Być człowiekiem to znaczy mieć serce i patrzać w serce. (celowo ''patrzać'', bo to złota myśl)

Być człowiekiem to znaczy celować w nieprawdopodobne i uzyskiwać niemożliwe.

Być człowiekiem to znaczy wieść spokojne, skromne życie, zdobywając wiedzę i szacunek innych.
1 1 1