Odpowiedzi

2009-11-26T15:44:47+01:00
Zad. 1

x-suma pierwszego kąta - 66
x + 24 suma drugiego kąta 66+24=90

x+x+24=156
2x=156-24
2x=132/:2
x=66

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T15:45:51+01:00
Zad 1
dl 1. kata - x (66)
dl 2. kata - x+24 (66+24 = 90)
suma - 156

x+x+24 = 156
2x = 132 /2
x = 66


zad2
skoro 60min - 360 stopni
to w 1 min - (360/60) 6 stopni

a) 270 /6 = 45 min
b) 90 / 6 = 16
c) 45 / 6 = 7,5 min
d)165 / 6 = 27,5 min

:)