Odpowiedzi

2009-11-26T15:44:37+01:00
-idziemy do kościoła
-cieszymy się
-podziwiamy tych co ją ustanowili
-uświadamiamy obie co to dało Polsce
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T15:47:12+01:00
Powszechnie przyjmuje się, że Konstytucja 3 maja była pierwszą w Europie i drugą na świecie owoczesną, spisaną konstytucją.
Obchody tego święta były zakazane podczas rozbiorów, święto Konstytucji 3 Maja należy do uroczyście obchodzonych polskich świąt. W roku 2007 po raz pierwszy na Litwie obchodzono święto Konstytucji 3 maja.