Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T15:46:54+01:00
Epitet "wyspy szczęśliwe "
określa podmiot

personifikacja
"rozmowy gwiazd "
Nadają sec ludckie przedmiotą pełni funkcie sprawiającą liryke wierasza
2009-11-26T15:47:51+01:00
-epitety wody ogromne, mają na celu wprowadzenie odpowiedniej atmosfery do wiersza
-porównanie wiatrem łagodnym włosy jak kwiaty rozwiej, mają na celu wprowadzenie adresata do sytuacji w której może się znaleźć
1 1 1