Odpowiedzi

2009-11-26T15:51:35+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam wszystkich uczniów gimnazjum na rosyjską sztukę teatralną pt. "Rosius". Odbędzie się ona dnia 12.12.2009r. w bibliotece publicznej na ul. Harakowa 24. Jeszcze raz zapraszam

Inspektor Zabielski
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T15:51:18+01:00
Uwaga

Chciałbym serdecznie zaprosić wszystkiech uczniów naszego gimnazjum na rosyjską sztukę teatralną, która odbędzię się 3 grudnia o godz. 16 na terenie naszej szkoły na sali gimnastycznej.
Jest to ciekawy spektakl, waty obejrzenia.

inspektor Zabielski
1 4 1