Dopisz co najmniej cztery epitety do każdego z podanych czasowników ;__
piosenkarz ;____________________________________________________
książka ;_______________________________________________________
dzień ;_________________________________________________________
_______________________________________________________________

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T15:49:53+01:00
Piosenkarz : sławny, tandetny, kiczowaty, nadzwyczajny
książka : kolorowa, dziecinna, pouczająca, krótka
dzień :męczoący, długi, ciekawy, pozytywny

Mam nadzieję, że jakoś pomogłam :)
57 4 57
2009-11-26T15:50:53+01:00
Piosenkarz: dobry, wybitny, popowy, popularny, tandenty
książka : interesująca, wciągająca, nudna, nieciekawa, przygodowa
dzień: ładny, brzydki, ciepły, zimny, słoneczny, mglisty, burzowy

:)
45 2 45
2009-11-26T15:51:58+01:00
Piosenkarz - utalentowany, zdolny, ładny, polski, zagraniczny
książka - ciekawa, przygodowa, mądra, dziecięca
dzien - przyjemny, ładny, brzydki, deszczowy, słoneczny, ciepły
24 3 24