Nazwy zwierząt dopisać do frazeologizmów
1.mieć..........w nosie
2.zbijać.........
3.mieć...w kieszeni
4.patrzeć jak........w gnat
5.zapuszczać..........
6.być jak..........ogrodnika
7.siedzieć jak.........pod miotłą
8.być ślepym jak..............

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T15:55:19+01:00
Mieć muchy w nosie
zbijać bąki
mieć węża w kieszeni
patrzeć jak sroka w gnat
zapuszczać ??? ;/
być jak pies ogordnika
siedzieć cicho jak mysz po miotła
być ślepym jak kret
2009-11-26T15:56:41+01:00
1. muchy
2. bąki
3.węża
4.sroka
5.żurawia
6.pies
7.mysz
8. tego niestety nie wiem :(