Odpowiedzi

2009-11-26T15:53:37+01:00
1. narządy czepne
2. kształt ciała
3. oddychanie beztlenowe
;d
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T15:55:11+01:00
Tasiemiec pasożytuje w jelicie cienkim czlowieka. Jego ciało ma płaski taśmowaty kształt. składa się z głowki szyjki, i wielu czlonów. Tasiemie, będąc pasożytem wewnętrznym, nie ma oczu i narządów ruchu. Ciało jego jest bezbarwne, pokryte grubym oskórkiem. powinno być to :D


Pozdrawiam
8 4 8