Odpowiedzi

2009-11-26T15:55:13+01:00
Poprawienie relacji:
- częste rozmowy z rodzicami (szczere najlepiej)
- spędzać z nimi więcej czasu
Czego oczekuję:
- zrozumienia
- pomocy i wsparcia w trudnych momentach życia
- wyrozumiałości

2009-11-26T15:55:27+01:00
Jak poprawic swoje relacje z rodzicami ?

To nic trudnego.

Jeżeli chcę poprawić swoje relacje z rodzicami wystarczy iż będę się ich słuchać, i wypelniać obowiązki domowe, jednak polega to rownież na tym iż powinniśmy ze swoją rodziną spędzać jak najwięcej czasu


Co zrobic aby nie uzaleznic sie od narkotykow

Jeżeli zaszła już taka sytuacja iż zarzyliśmy narkotyki powinniśmy udać się do psycghologa ktory nam pomoze
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T16:00:37+01:00
1. Narkotyki ani inne używki nie powinny być naszą drogą do szczęścia. Szczęście to było by fikcją i tylko jednymz wielu etapów które później zmienią się w melancholię depresję i głód narkotykowy. Cieszyć się możemy ze wszystkiego, z ładnej pogody z dobrej oceny itd. Wystarczy dostrzegać pozytywy życia i przyjmować je z uśmiechem.
2. Kontakty z rodzicami możemy poprawić szczerymi rozmowami, dyskusjami i otwartą wymianą poglądów. Nie należy się przekrzykiwać i za wszelką cenę udawadniać swoich racji. Można to załatwić w wiele innych sposobów, najlepszym jest dojście do porozumienia. Pamiętajmy tylko że porozumienie musi zadowolić obie strony nie tylko jedną.