Odpowiedzi

2009-11-26T15:56:21+01:00
Pensja Pana Kowalskiego:
27900/12=2352 zł
Pensja Pani Kowalskiej:
18760/8=2345zł

2352-2345=7
2009-11-26T15:57:19+01:00
Pan k.-27 900:12=2325-miesięczny zarobek
pani k.-18 760:8=2345- -------II--------

2345-2325=20
odp.: pani kowalska zarabia więcej o 20zł
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T16:00:19+01:00
27900 zł - pensja roczna Pana Kowalskiego
18760 zł - pensja ośmiomiesięczna Pani kowalskiej

18760/8 =2345 (ja zrobiłem na kalkulatorze)
2345*12 =28140

28140-27900=240
odp Pani kowalska zarabia rocznie o 240 zł więcej od pana Kowalskiego

27900/12=2325
2345-2325=20
odp Pani kowalska zarabia miesięcznie o 20zł więcej od Pana Kowalskiego