Prosze przetłumaczcie mi te zdania po rosyjsku.
-Za rok znowu będą wakacje.
-Znowu będziemy się kąpać w morzu albo w rzece.
-czy się wstydzi,
-dlaczego się wstydzi,
-czyżby się wstydziła,
Aby pisac po rosyjsku trzeba nacisnąć Cyrylicę tam sa litery rosyjskie. Prosze o pomoc PILNE.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T15:57:15+01:00
Лет, будет путешествие снова.-Za rok znowu będą wakacje.
-Опять же, мы будем купаться в море или реке. -Znowu będziemy się kąpać w morzu albo w rzece.
или стыдно, -czy się wstydzi,
-Почему стыдно, -dlaczego się wstydzi,
-Может быть стыдно,-czyżby się wstydziła,
Liczę Na Naj..!;**
2009-11-26T16:34:08+01:00
За год, будет путешествие снова.
-Опять же, мы будем купаться в море или реке.
или стыдно,
-Почему стыдно,
-Может быть стыдно,