Napisz, na które elementy obuwia małego dziecka powinna zwrócić uwagę mama, by zapobiec skręceniu lub zwichnięciu jego nogi w kostce.

Ponumeruj nazwy elementów budowy organizmu, rozpoczynajac od nazwy struktury o najprostszej budowie:
narządy ...
komórki ...
organizm ...
uklady narządów ...
tkanki ...

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T16:02:48+01:00
Wg. mnie mama powinna zwrocic uwage aby buty byly za kostke i w tym miejscu usztywnione ale nie jestem pewna:)

1komorki
2tkanki
3narzady
4 uklady narzadow
5organizm
2 5 2
2009-11-26T16:03:40+01:00
Mama powinna szczególną uwagę zwrócić na zabudowę buta, która musi przylegać do stopy i usztywniać ją.

narządy 3...
komórki 1...
organizm 5...
uklady narządów4 ...
tkanki 2...

2 5 2