Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T16:04:54+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam wszystkich na koncert charytatywny, który się odbędzie dnia 06.12.2009r. na placu wolności (ul. Robotnicza). 15 zł które wydarz na bilet będą wydane na upominki świąteczne dla dzieci z domu dziecka. To nie wiele a może bardzo ucieszyć dzieci.

Rada miasta(Twoje miasto)
1 4 1
2009-11-26T16:10:18+01:00
Serdecznie zapraszamy!
Dnia 30 listopada 2009 roku o godzinie 17.00 odbędzie się koncert którego dochód przeznaczony zostanie na świąteczne upominki dla dzieci z domu dziecka.Wystąpią znane i lubiane gwiazdy które chcą pomóc w tej akcji świątecznej.